Friday, January 8, 2010

QIYAMAH 2012.


Baru2 ini dunia digemparkan dgn sebuah filem Hollywood arahan drpd Roland Emmerich yg telah menelan bajet yg sangat dahsyat iaitu 200 JUTA USD. Masih tidak terlmbt utk aku mnlis tntgnya krn aku sndri br shja selesai menontnnya. Tidak dapt dinafikan bhwa Yahudi Illuminati yg mnjdi pembekal dana luarbiasa ini dlm menghasilkn filem 2012. Tujuan apakh dilaburkn wang sebegitu byk???, Ini krna mereka mempunyai agenda2 mereka yg trsndiri, sggup mereka laburkn ratusan juta dolar hnya utk mghsilkn sebuah filem.

Firman ALLAH s.w.t :
" DAN ORANG2 YAHUDI DAN NASRANI TIDAK AKAN RELA (REDHA) KEPADAMU (MUHAMMAD) SEBELUM ENGKAU MENGIKUTI AGAMA MEREKA... "

Drpd Firman ALLAH s.w.t itu mennjukkn bhwa org2 yahudi laknatullah ini tidak akn mengalah shggalh kita patuh dan mengikuti telunjuk mrka.
Pelbagai cara yg telah brjaya mereka lakukan utk memecah-belahkn umat Islam tnpa disedari.
Diantara salah satu cra yg diambl oleh mereka ialah dgn mghasilkn filem2 yg blh memesongkn akidah2 umat Islam, krn mereka thu umat Islam terutamanya glngan pemuda/di bgitu meminati filem2 Hollywood. Mereka hnya mennton shja tnpa memikir apkh tjuan dan implikasi drpd filem2 trsebut.

Aku prnh suarakn didlm prgram Serambi Gabungan yg diadkn bru2 ini krna aku bmbg dan tidak mahu mahasiswa Islam terus 'tidur' dan lena menjadi catur-catur yang diaturkan musuh-musuh Islam. Niat aku supaya mereka akan berasa tidak selesa dengan isu-isu semasa dunia pada hari ini seperti serangan ke atas umat Islam kerana kini mereka mula sedar siapa dalang di sebalik semua itu. Sebagaimna aku thu kbykan mahasiswa Islam di bumi mesir ini asyik diulik dgn filem2 berunsurkn cinta.

Stlah aku mnnton filem ini, scra kesimpulannya yg dpt aku gmbrkn ialah :-

* Dibina tiga buah kapal yg besr bg menyelamatkn mnsia drpd qiyamah, sedangkn Firman ALLAH s.w.t bhwa semua makhluk akn hancur kcuali ALLAH s.w.t Yang Maha Esa. Menunjkkn bhwa mreka mampu utk melawan kuasa ALLAH s.w.t.

* Kapal yg besar ini dibina oleh U.S dan sekutu2nya. Ini mengambarkn kpd dunia bhwa sesiapa/ negara mana yg ingin trselamat drpd qiyamah hendaklh mengikuti telunjuk U.S dan berpakat brsama dgnnnya.

* Hendaklh manusia brlumba2 mncari hnta dunia sebnyk mgkn krn sesiapa yg ingin menaiki kapal tersebut hndklh membyr sejumlh wang yg bnyk.

* Mereka seolah2 tahu bilakh akan brlakunya qiyamah, mk smpat utk mereka melakukn prsiapan2.

* Byk lg agenda2 mereka yg tidak dpt aku nyatakn disni. Ckup lah skdr ini, anda fikirknlh sndri. Gunakn akal anda utk memikir, bukan skdar membaca.

Aku tidak tahu apkh pula selepas ini agenda2 yg akn dimainkn oleh mereka dlm mghncurkn umat Islam.
Sedar dan bangunlah wahai sahabat2 ku drpd tidur yg jaga.

0 comments: